poniedziałek, 24 października 2016

Nowostki na Momio =)

Cześć Wam  ;)  Przepraszam Was że tak póżno piszę posta. Ale mi się strasznie nudzi bo Momio się zamkneło a jest 00h30.

Po pierwsze*Przed tym jakiś chłopak czyli Bartek123cool wyznał mi miłość. Hmh i mówi że mu się podobam na 99,5 koma 100 %.
 Hmh co mam mu powiedzieć???       *Tak czy Nie *    * - *

Jutro wam wyśle jego look. A wy napiszecie. Czy mam z nim chodzić czy Nie???
Ale to podejrzane. Bo nie chciał dać mi swojego zdjęcie i nie zachowywał się jak chłopak!  (itp: Xd, Lol... I co najgorsze nie miał Dziewczyny a przecież wszyscy chłopacy na momio moją dziewczynę...

Po drugie* Emma2308 zrobiła bloga a ja kibicuje jej mowy blog. A ona nazywa się...
 Zuza , jest moją koleżanką i robię z nią bloga o nazwie: zuzaimartyna.blogspot.com.
A ona prowadzi bloga o nazwie: jaymomio.blogspot.com


Ok do następnego. Buziaki =) Jutro nowy post!!! Lub nowe =)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz