środa, 26 października 2016

Uzależnienie

                                                                 Witam 
Muszę wam zdradzić mały sekret ale obiecujcie że nikomu nic nie powiecie *-*
   Ok czyli mówie....          
Nie no żartuje to nie jest 18+ tylko 5+.

Ja-a  u-uza-le-le-żniła-m się od..... MOMIO i od Tego Bloga =]


Ok a jeśli chcecie sobie pograć na Momio to zapraszam... Kliknij na to :     Zagrajmy na momio =]


Dobra to przejćmy do Gadania o Momio.


Wiecie że na Momio są birmo. Chyba Tak bo ja wiem =] Oto i są nasze MOMO...


Nasze kochane ale i nowe momo wcześniej były inne MOMO, Ja bardzo tęsknie za tymi starymi a wy ??? Wolicie stare czy nowe Momio.....
Ja uważam że te stare MOMO było.... Fajne. A teraz te nowe jest.... Trochę Nudne niektóre zmiany są nawet fajne naprzykład... Ciuchy.
A te złe zmiany to Nowe MOMO i Szafiry =[
A wy co myślicie o nowym Momio nie bójcie się wygłosić swojej opini =]
                                                             Zapraszam też na bloga
                                                         Polecam Blog P.S. naciśni na to


2 komentarze:

  1. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń