piątek, 10 lutego 2017

xXMadziaXxx + Rysunek

                                                                        Hejo
Jak mówiłam zrobię Posta o xXMadziaXxx i zrobię. Więc zaczynam...
 xXMadziaXxx napisała na swoim profilu to...
      
# Hejka jestem Madzia, mam 11 lat, jestem wielką fanką Jednorożców, Po prostu LOVCIAM.❤❤❤
 Projektuje Edity. Thx. Ogłoszenia i Tp. 😃 ( ͡° ͜ʖ ͡°)  (⌐■_■)
 Czytam Bloga: PlotkiOmomio.blogspot.com od monik 5. Kocham ją!! .P.S. Zapraszam na moje Konkursy z Lookami. ❤
Serdecznie zapraszam na Moje najnowsze Gazetki .
.P.S. Zapraszam na Hasztag ----> #Madzi_Gazetki.



To jaa... To Mummy mi to narysowała ✌

Ok zapraszam na 5 faktów o Madzi 😎

1. Ma na imię Madzia

2. Ma 11 lat
3. Lubi jednorożce i mój Blog
4. Prowadzi Gazetkę
5. Ma BFF

P.S. Sorki że tego nie widać



Zapraszam Ponownie 😍

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz