poniedziałek, 30 stycznia 2017

Momio nie działa ???

                                                                          Hej
Dzisiaj popiszę o Momio. Wczoraj Wam pisałam że mi Momio nie działa. A dzisiaj nic się nie zmieniło ale Mam informacje na ten Temat...

Weszłam na Momio dzisiaj i zobaczyłam To..

         - Cześć! Obecnie nie można się zalogować na Momio na przeglądarce Chrome. Na razie                       spróbuj użyć innej przeglądarki, telefonu lub tableta. Pracujemy nad rozwiązaniem tego                       problemu, ale to może zająć kilka dni.
                                                                      Przepraszamy za utrudnienia! 
- Jak to zobaczyłam to odrazu weszłam na inną przeglądarkę. Ja weszłam na -Microsoft Edge-
   I zadziałało Możecie też wejść Na Firefox lub na inne...



                                                                        
 Jak będę miała więcej informacji. To Was o Tym                       Powiadomię ❤
                






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz