środa, 25 stycznia 2017

Wywiad z...

                                                                              Hello it's Me 

Jak mówiłam zapraszam na Wywiad. Jesteście ciekawi z kim... Zapraszam do                                                                 czytania tego posta.


Ja: Shopi co myślisz o Momio ?!

Shopi: Myślę że to Bardzo fajna Gra i Kocham ją!

Ja: Co myślisz o Diamentach i Szafirach ???

Shopi: Lepiej było bez Szafirów!

Ja: Co najbardziej lubisz w Momio ???

Shopi: Moje konto!

Ja: A z skąd dowiedziałaś się o Momio ? I co o tym myślałaś ?

Shopi: Z  MSP i pomyślałam że może być Fajne!

Ja: Co zawsze robisz na momio ???

Shopi: Hejtuje!

Ja: Wolisz MSP czy MOMIO?

Shopi: MSP!

Ja: Co najmniej ile godzin siedzisz na Momio???

Shopi: Cały dzień, Kocham Momio!

Ja: Co myślisz o Nowych Prezentach na Momio ?

Shopi: Że są Ładne!

Ja:Ile masz kont na Momio???

Shopi: Tylko 1!


                                                           Zapraszam ponownie 😇

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz